fredag 16 oktober 2009

Glasverandan!

Idag skriver jag det inlägg jag tänkte skriva igår, hur nu det går ihop?? Hade tänkt skriva igår därför att en av mina bästa vänner hade premiär för sin Webb-butik (den här)!! :) Det är nästan farligt vad fina saker man kan köpa hos henne... Köpte en tidig julklapp till svärmor, ( & några till mig själv...) Jag älskar glas, glas i alla former, flaskor, burkar, askar mm, mm.... Köpte därför denna fina flaska (och två till i annan form)...
(Bild lånad av Glasverandan)
Sen köpte jag en underbar glas-knopp, precis vad jag behövde då jag håller på och målar ett nattduksbord just nu, och skulle byta ut just knoppen på den! Ska ta en bild på det när det blir färdigt! Några glas-askar med lock fick också flytta hem till mig:)
Nu är det dags för lite film-mys så, bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar