torsdag 1 oktober 2009

Dröm sött....

Jag kikar in för några rader och ett godnatt.... Har varit en lång dag, och vi har hunnit med mer än vanligt:) Först åt vi lunch ute med mamma/mormor, sedan åkte vi hem och vinkade av Jonas/pappa som skulle iväg och jobba, efter det kom pappa/morfar och mina småbröder/Neos morbröder förbi en snabbis.
Innan de hade gått så kom kusin Sandra hit och vi fikade.
Sedan kom min syster, och vi tog en promenad ner till "stan" med dem, tittade in hos Sandra och sen hem med en sovande Neo i vagnen:)
Nu måste jag skynda mig upp, älsklingarna har redan lagt sig!
Godnatt och sov så gott!

1 kommentar:

  1. här och läser lite...
    hur som helst så slutar jag runt 15.30-16
    på dagarna om vi skulle ses någon dag!
    Eller har du klurat ut beskrivningen ?!

    SvaraRadera