måndag 2 november 2009

Moccamaster!


Idag har jag faktiskt druckit kaffe! Men vad är det för konstigt med det?? Jo, att när jag blev gravid så kunde jag inte dricka kaffe längre, inte ens känna lukten av det! Har försökt några gånger nu efter graviditeten men nej det har inte varit gott alls!
Så en dag började Jonas kaffebryggare krångla och jag satt och bläddrade i senaste numren av Vakre och Drömhem & Trädgård. Där såg jag en ganska snygg kaffebryggare som jag inte helt på allvar menade att Jonas skulle köpa... Men han började läsa om den på nätet och föll för den direkt:) Så i fredags beställdes den och så kom den idag!
Jag blev lite skeptisk när Jonas hällde upp en hel kopp till mig och jag sa att "så här mycket kaffe skulle jag aldrig kunna dricka upp"...
Men koppen blev tom:) Så betyget säger sig självt!
Vi får väl se hur det blir i fortsättningen, kanske blir man en riktig kaffedrickare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar