fredag 25 september 2009

Dopklänning & Trattkantareller....

....har denna dag mestadels handlat om! Jag går och planerar lite dop, om det nu blir av eller inte vet jag inte än, men om, så är det ju en fördel om klänning mm är klart.
Så jag sydde om den lite i armarna då den var ganska liten (eller har Neo blivit stor!?:))
Så har jag letat efter något fint band att dekorera klänningen med.. Vägrar ha ett blankt blått sidenband! Först hade jag en idé om att ha spetsband i gammal stil, men jag tror att jag hittade något som passade ännu bättre!

Tycker den är så fin, tänk att någon sytt den för hand, för över 65 år sedan

Här är banden jag föll för

Har aldrig sett så mycket svamp som idag...

Nu ska jag stänga ner och vänta på att CSI börjar, det mesta av trattisarna fick åka ut på en plåt på altanen... Vet inte hur många kg jag har släpat hem! Jag hatar att inte ta reda på dem på en gång, men jag orkar inte nu!!! De klarar sig nog till imorgon... :)
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar